مصاحبه آرشیو خبر ها
درک بزرگی یوونتوس برای توتی دشـوار اسـت

درک بزرگی یوونتوس برای توتی دشـوار اسـت

پاول ندود اسطوره یوونتوس و جمهوری چک و کسی که توانسته بسیاری از افتخارات فردی و تیمی را بدست آورد ، در مورد جنجال توتی و حاشیه های بوجود آمده توسط این بازیکن گفت .

" من احترام زیادی برای توتی قائل هستم زیرا او قهرمان بزرگی است اما حرف های او مرا عصبانی کرد . او هرگز نتوانسته برای تیم بزرگی مانند یوونتوس بازی کند و بنابراین نمی تواند درک کند که این ( بازی در یوونتوس ) چه مفهومی دارد "

" اگر شما برای یوونتوس کار کنید یا بازی کنید همه بر علیه شما خواهند بود و من می گویم که این بر نگرش داوران تاثیر می گذارد ، که چیزی را بخواهند به نفع ما اعلام کنند "

" اگر کاپیتان تیم من ، آنچه که توتی در هفته ششم رقابت ها گفت را می گفت ، فکر نمی کنم که دیگر کاپیتان تیم باقی می ماند "

" برخورد بین هولباس و مارکیزیو ؟ از نظر من پنالتی بود زیرا نیرو و فشار وجود داشت "

" در حالی که هیچکس در زمین نفهمید که چرا داور صحنه بین لختشتاینر و توتی را خطای پنالتی اعلام کرد ( اشاره به خطای اول توتی بر روی لختشتاینر ) "

خطا بر روی پوگبا ؟

" صحبت از سانتی متر برای من خنده دار است ، روکی دید که (پای) پوگبا بر روی خط است و تصمیم گرفت که اعلام پنالتی کند ، این برای من یک پنالتی مشخص بود "

" حالا می توان استدلال کرد که سرنوشت لیگ پس از شش هفته تحریف شده ؟ اگر همچین اتفاقی برای ما رُخ می داد ( این اتهام ها زده میشد ) ما چه کاری باید انجام می دادیم ؟ من به شما می گویم که روکی یکی از با استعدادترین داورهای ایتالیا است "

و حالا شرایط از این پس در زمین مسابقه ؟

" من پیش بینی خوبی نمی کنم ، این به مقدار زیادی از زیبایی فوتبال را کاهش خواهد داد . این (اعتراضات) باید در راه صحیح باشد در غیر این صورت فوتبالی نخواهد بود "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: